banner.png
microfoon plaatje index.jpg

Zang / Stem Coaching
voor jongeren en volwassenen

Wat?

 

Samen met je stemcoach verken je je mogelijkheden van je zangstem.

Je leert adem– en stemtechnieken zodat:

  • Stem– en keelklachten worden voorkomen

  • Toonhoogte, dynamiek, luidheid en duurbelasting worden uitgebreid

  • De stemklank wordt geoptimaliseerd

  • Het spreken en zingen gemakkelijker, natuurlijker en expressiever verloopt

Voor wie?

  • Zangers (profs, semi-profs, amateurs): klassiek, jazz, pop, musical, koorzang

  • Wij helpen bij een auditie-voorbereiding voor een musicalopleiding, conservatorium of toneelschool.

Hoe?

In onze stemtrainingen ontstaan er bij jou vanzelf nieuwe en gemakkelijke automatismen. Je hoeft er dus niet voor te oefenen, maar gewoon lekker bezig zijn bij ons !

Wij gaan in onze lessen uit van een ontspannen lichaamshouding en een natuurlijke adem– en stemtechniek. 

 

Je leert bij ons vrij te bewegen op het podium, of een gemakkelijke houding als je in een koor zingt.

Je ervaart hoe je je adem optimaal als steun kan inzetten en je stem soepel kan gebruiken.

Je verkent bij ons je stemmogelijkheden in toonbereik, dynamiek en luidheid, en deze optimaal te gebruiken en uit te breiden.

Wij raken geïnspireerd door wat je kan en zou willen kunnen !!

Dit is ons uitgangspunt en onze leidraad in de stem- en zangcoaching!

Wij reiken je de middelen aan om te komen tot jouw gewenste resultaat.

Je merkt in de eerste les al meteen effect in zingen of spreken !

 

In de zang werk je bij ons binnen je eigen repertoire.

Eigen nummers, covers of zangstukken. In het Nederlands, Dialect, Engels, Duits, Frans, Italiaans... alles kan.

Je werkt aan liedinterpretatie en gebruikt daarbij zoveel stemexpressie als je wilt !

Je leert bij ons vrij te zingen in pop, rock of klassiek.

Je gaat op zoek naar je eigen stijl !

Singer-Songwriter Roos

dankjewel Saskia Bak en de Bandleden!
-Roos-

-Meet You In My Dreams-
Music&Lyrics by
Roosmarie de Wit

Roos singers on stage PHOTO-2022-06-17-18-35-54.jpg