

Klantervaringen
Uit de onderzoeksresultaten van QDNA blijkt dat u onze praktijk met een 10 aanbeveelt!
Bedankt voor uw complimenten waarom u onze praktijk aanbeveelt:
​
Goede uitleg en begeleiding, makkelijk contact, begripvol
​​
Ze stelde me gerust en nam mijn klachten serieus. Ik kon vrijwel direct bij haar terecht; geen wachttijden.​
​
"Zij is vriendelijk en attent en verstaat haar vak"
​
"Super goede logopedie behandeling gehad, met veel spelvormen waardoor mijn zoon het heel leuk vond"
​
"Logopedist: kundig, bekwaam, vriendelijk,iets opnieuw uitleggen was geen probleem,geduldig enz."
​
"Ik voelde me serieus genomen, gezien en gehoord. Heb dat als heel bijzonder ervaren"
​
"Luisteren, adviseren en prima halsmassage"
​
"Luistert zeer goed naar klacht, geeft heel goed uitleg , hoe je jezelf al kunt helpen , was zeer duidelijk en heeft heel goed geholpen tijdens mijn vakantie, perfect"
"Snel en duidelijk waar de behandeling op gericht moest zijn. En snel verholpen met zeer bruikbare tips en adviezen. Nogmaals dank."
"Rustige en fijne uitleg van zowel de te volgen stappen als de behandeling."
"Goede en duidelijke uitleg / begeleiding"
​
"Professionele houding, gaat uit van de behoeften van de patiënt. Bespreekt duidelijk wat er gedaan wordt en neemt de tijd. Goed bereikbaar en geen wachtlijst. Zeer tevreden!"
​
"Kundigheid, vriendelijkheid, prettig persoon"
"Goede en duidelijke uitleg / begeleiding"
​
"Rustige en fijne uitleg van zowel de te volgen stappen als de behandeling"
​
"Professionele houding, gaat uit van de behoeften van de patiënt. Bespreekt duidelijk wat er gedaan wordt en neemt de tijd. Goed bereikbaar en geen wachtlijst. Zeer tevreden!"
​
"Zeer goede behandeling gehad"
"Zeer goede manier van aanpak"
​
"Goede uitleg en oefeningen"
​
"Duidelijke uitleg, concrete aanpak, eenvoudige oefeningen"
​
"Goede humor en goed in relativeren en geruststellen en heel veel geduld"
​
"Ik heb er vertrouwen in, goede hulp, ga zo door!"
​
"Wat ik heel prettig vond, is dat het op de persoon gerichte behandeling is, dus niet volgens een schema dat bij een bepaalde klacht hoort. Dus behandeling op de persoon en niet alleen op de feitelijke klacht"
​
"Heel begripvol. Goed luisterend oor"
​
"Haar rust en uitleg"
​
"De tijd en geduld die zij toonde in mijn logopedische klachten. Plus de drive om mijn logopedische klachten volledig weg te krijgen"
​
"Logopedie en Voice Coaching N.J.A. van den Heuvel in Steyl is de beste praktijk in Limburg"
​
"Zij zijn perfect"
​
"Creativiteit"
​
"Heel gedreven in het vak en alles is bespreekbaar"
​
"Door kennis van zaken, door gevoel na behandeling, zij weet de plek te vinden waar de pijn is. En dat is kennis van zaken hebben. En dat is een compliment waard"
​
"Ze begrijpt me precies... luistert goed naar je. Goede tips. Erg fijn persoon"
​
"Ze is altijd vriendelijk, betrokken en aardig"
​
"Ervaren en vakbekwaam"
​
"Keep up the good work!"
​
"Ik ben ontzettend blij dat ik in april meteen bij de logopedie terecht kon en ze meteen wist wat het probleem was en hoe ermee om te gaan, en hierdoor een resultaat te bereiken, wat ik zelf nooit gedacht had te behalen"
​
"Weet goed waar ze mee bezig is, legt alles zeer goed uit"
​
"Manier van aanpak"
​
"Duidelijke uitleg, concrete aanpak, eenvoudige oefeningen"
​
"Professioneel, weten waar je mee bezig bent, gewoon goed!"
"Is altijd duidelijk en vriendelijk"
​
"Er wordt heel goed ingespeeld op wat je als individu nodig hebt"
​
"Haar vriendelijke houding en haar aandachtigheid waarmee ze luisterde naar mijn verhaal en ervaringen"
​
"Ik kan mijn logopediste een compliment geven,, ten eerste is ze lief voor de patiënt en doet ze haar best om de patiënt te helpen. Van mijn kant kan ik haar alleen maar bedanken! Mijn respect"
​
"Voor de goede zorgen"
​
"Rustig benaderen en uitleg"
​
"Professioneel, weten waar je mee bezig bent, gewoon goed!"
​
"Is altijd duidelijk en vriendelijk"
​
"Ik zou mijn logopedist een heel groot compliment willen geven. Ik heb nog nooit een betere ervaring gehad als bij haar, ze luistert heel geïnteresseerd en geeft supergoede uitleg. Ben nog nooit beter geholpen"
​
​
Bedankt voor uw tips voor verbeterpunten voor onze praktijk en het delen van uw gedachten:
​​
​"De ruimte is vrij koud" -Bedankt voor de tip, de temperatuur kan ik helaas niet zelf regelen, dat doet de verhuurder Antares. Als ik het raam langer dichthoud, blijft het wel warmer, maar wordt het helaas ook bedompt. We zijn er met alle medehuurder van Medisch Centrum Steyl mee bezig om bij Antares een verbeterde klimaatbeheersing te krijgen.
​
"Ik zou het niet weten, was voor mij perfect"
​
"De gezamenlijke printer verplaatsen, dus uit de behandelkamer om storingen tijdens de behandeling te voorkomen"
​
"Aanvangstijden goed aanhouden"
​
"Enige verbeterpuntje is de continuïteit van behandeling, aangezien er maar 2 werkdagen zijn en er veel al vol zit is het als er een afspraak geannuleerd wordt pas veel later opnieuw plek. Vooral in het begin frustreerde het dat er soms weken tussen 2 behandelingen zaten. Terugkijkend heeft het zo moeten zijn en doet ze echt enorm haar best afspraken goed te plannen"
​
"Vaker liep de voorgaande afspraak wel eens uit. Daarna was er echter ook alle tijd voor mij en vond ik dat prima. Maar ik kan mij voorstellen, dat als je een druk schema hebt, dit minder prettig is"
​
"Een nieuw behandelbed dat omhoog en omlaag gaat"
​
"In principe geen directe kritiek op de logopedist of de praktijk zelf, maar ik blijf wel met bepaalde twijfels zitten of mijn problemen nog verholpen kunnen worden. Buiten de aandachtspunten van de logopedie heb ik geen alternatieve oorzaken van het probleem gehoord. Alhoewel me goed is uitgelegd dat het probleem (waarschijnlijk) alleen door logopedie is op te lossen, blijf ik daarover lichte twijfels hebben"
​
"Niets. Ik was heel tevreden"
​
​
​
Deze praktijk is, in navolging van onze contracten met alle zorgverzekeraars, aangesloten bij het PREM-onderzoeksbureau (Patiënt Reported Experience Measure) QDNA-ZorgDNA.
Na uw behandeling krijgt u per mail een anonieme vragenlijst over klanttevredenheid toegestuurd.