top of page
banner.png
Johan cruijff Header-Johan-Cruijff-7-1.png

Klantervaringen

Uit de onderzoeksresultaten van QDNA blijkt dat u onze praktijk met een 10 aanbeveelt!

 

Bedankt voor uw complimenten waarom u onze praktijk aanbeveelt:

​

"Kundigheid, vriendelijkheid, prettig persoon"

 

"Goede en duidelijke uitleg / begeleiding"

​

"Rustige en fijne uitleg van zowel de te volgen stappen als de behandeling"

​

"Professionele houding, gaat uit van de behoeften van de patiënt. Bespreekt duidelijk wat er gedaan wordt en neemt de tijd. Goed bereikbaar en geen wachtlijst. Zeer tevreden!"

​

"Zeer goede behandeling gehad"

 

"Zeer goede manier van aanpak"

​

"Goede uitleg en oefeningen"

​

"Duidelijke uitleg, concrete aanpak, eenvoudige oefeningen"

​

"Goede humor en goed in relativeren en geruststellen en heel veel geduld"

​

"Ik heb er vertrouwen in, goede hulp, ga zo door!"

​

"Wat ik heel prettig vond, is dat het op de persoon gerichte behandeling is, dus niet volgens een schema dat bij een bepaalde klacht hoort. Dus behandeling op de persoon en niet alleen op de feitelijke klacht"

​

"Heel begripvol. Goed luisterend oor"

​

"Haar rust en uitleg"

​

"De tijd en geduld die zij toonde in mijn logopedische klachten. Plus de drive om mijn logopedische klachten volledig weg te krijgen"

​

"Logopedie en Voice Coaching N.J.A. van den Heuvel in Steyl is de beste praktijk in Limburg"

​

"Zij zijn perfect"

​

"Creativiteit"

​

"Heel gedreven in het vak en alles is bespreekbaar"

​

"Door kennis van zaken, door gevoel na behandeling, zij weet de plek te vinden waar de pijn is. En dat is kennis van zaken hebben. En dat is een compliment waard"

​

"Ze begrijpt me precies... luistert goed naar je. Goede tips. Erg fijn persoon"

​

"Ze is altijd vriendelijk, betrokken en aardig"

​

"Ervaren en vakbekwaam"

​

"Keep up the good work!"

​

"Ik ben ontzettend blij dat ik in april meteen bij de logopedie terecht kon en ze meteen wist wat het probleem was en hoe ermee om te gaan, en hierdoor een resultaat te bereiken, wat ik zelf nooit gedacht had te behalen"

​

"Weet goed waar ze mee bezig is, legt alles zeer goed uit"

​

"Manier van aanpak"

​

"Duidelijke uitleg, concrete aanpak, eenvoudige oefeningen"

​

"Professioneel, weten waar je mee bezig bent, gewoon goed!"

"Is altijd duidelijk en vriendelijk"

​

"Er wordt heel goed ingespeeld op wat je als individu nodig hebt"

​

"Haar vriendelijke houding en haar aandachtigheid waarmee ze luisterde naar mijn verhaal en ervaringen"

​

"Ik kan mijn logopediste een compliment geven,, ten eerste is ze lief voor de patiënt en doet ze haar best om de patiënt te helpen. Van mijn kant kan ik haar alleen maar bedanken! Mijn respect"

​

"Voor de goede zorgen"

​

"Rustig benaderen en uitleg"

​

"Professioneel, weten waar je mee bezig bent, gewoon goed!"

​

"Is altijd duidelijk en vriendelijk"

​

"Ik zou mijn logopedist een heel groot compliment willen geven. Ik heb nog nooit een betere ervaring gehad als bij haar, ze luistert heel geïnteresseerd en geeft supergoede uitleg. Ben nog nooit beter geholpen"

​

​

 

Bedankt voor uw tips voor verbeterpunten voor onze praktijk en het delen van uw gedachten:

​

​

"Vaker liep de voorgaande afspraak wel eens uit. Daarna was er echter ook alle tijd voor mij en vond ik dat prima. Maar ik kan mij voorstellen, dat als je een druk schema hebt, dit minder prettig is"

​

"Een nieuw behandelbed dat omhoog en omlaag gaat"

​

"In principe geen directe kritiek op de logopedist of de praktijk zelf, maar ik blijf wel met bepaalde twijfels zitten of mijn problemen nog verholpen kunnen worden. Buiten de aandachtspunten van de logopedie heb ik geen alternatieve oorzaken van het probleem gehoord. Alhoewel me goed is uitgelegd dat het probleem (waarschijnlijk) alleen door logopedie is op te lossen, blijf ik daarover lichte twijfels hebben"

​

"Niets. Ik was heel tevreden"

​

​

​

Deze praktijk is, in navolging van onze contracten met alle zorgverzekeraars, aangesloten bij het PREM-onderzoeksbureau (Patiënt Reported Experience Measure) QDNA-ZorgDNA.

Na uw behandeling krijgt u per mail een anonieme vragenlijst over klanttevredenheid toegestuurd.

bottom of page