top of page
banner.png
Johan cruijff Header-Johan-Cruijff-7-1.png

Klantervaringen

Uit de onderzoeksresultaten van QDNA blijkt dat u onze praktijk met een 10 aanbeveelt!

 

Bedankt voor uw complimenten waarom u onze praktijk aanbeveelt:

​​

 

"Hoe ze mijn verslik problemen serieus nam. Haar behandel methoden met wat half vast en vloeibaar voedsel meenemen zodat ze het ook kon zien hoe ik slikte. Me er goed bewust van maakte ook door filmpje te laten zien. Hoe mijn houding moet zijn. Ze was zeer begaan met me en ik raad haar iedereen aan die hiermee kampt. Vooral omdat ik eerst dacht dat vaker verslikken normaal was en door haar voel ik me nu veel beter. Ze krijgt een groot Compliment!"

 

"Duidelijk in analyse en aanbeveling."

​

"Zeer betrokken en oplossingsgericht"

​

"De kunde en de manier waarop mee wordt gedacht zodat er bij iedere sessie kennis en vaardigheden worden opgedaan. Hierdoor krijg je handvatten om zelf je klachten aan te pakken en te verminderen. Het heeft me een groot stuk vrijheid terug gegeven, zowel in mijn keel als in mijn hoofd."

​

"Ik werd perfect op tijd gehoord en ze namen zich ruim de tijd voor me."

 

"You have a very good contact with the children and the children like you. That is very important"

​

"Ze luistert goed naar het probleem en het doel van de Logopedie"

​

"Je hebt op veel vlakken mijn ogen geopend. Je bent in alles heel duidelijk en rustig"

​

"Duidelijk, vriendelijk en vooral ook heel aardig voor de kinderen"

​

"Luistert goed naar je probleem, legt goed uit en wilt er echt voor zorgen dat je tevreden bent als je klaar bent."

​

"Goede zorg voor de patiënt, aandacht en juiste advies"

​

"Past zich erg goed aan aan de leefwereld van het kind "

​

"Logopediste, zeer ervaren en heel deskundig en zeer zeker voor een aanbeveling"

​

"Mijn stemgebruik is verbeterd, maar zal waarschijnlijk nooit 100 % worden. Sta al 35 jaar in behandeling bij de KNO-arts in het Radboudumc te Nijmegen. Heb een aandoening op de stembanden, dat steeds terug komt. De logopedist heeft me begeleid hoe ik mijn stem zo goed mogelijk kan en moet gebruiken. Tevens zorgt de logopedist er voor dat de spieren rondom de stembanden heerlijk soepel blijven d.m.v. fysiotherapie. Dit is voor mij een verademing."

​

"Geeft goed de grenzen aan, geeft complimenten, maakt de les gezellig"

​

"Lief en geduldig "

​

"Ze is heel kalm en straalt dat ook uit, zo neemt kind en ouder het over!"

​

"voor de goede uitleg en een luisterend oor"

​

" Prettige omgang, makkelijk benaderbaar, leuk om mee te werken, humoristisch."

 

 "Ze heeft me zeer goed geholpen met alles en bleef alles uitleggen wat ze deed zodat ik het ook allemaal goed begreep "

​

"Lief, begrijpelijk, duidelijk"

​

 "Haar uitleg is uitstekend en duidelijk" 

​

​ "Begripvol en luisterend oor "

​

 "De deskundigheid in deze "

​

 "Goede uitleg en begeleiding, makkelijk contact, begripvol"

​​

 "Ze stelde me gerust en nam mijn klachten serieus. Ik kon vrijwel direct bij haar terecht; geen wachttijden.​" 

​

"Zij is vriendelijk en attent en verstaat haar vak"

​

"Super goede logopedie behandeling gehad, met veel spelvormen waardoor mijn zoon het heel leuk vond"

​

"Logopedist: kundig, bekwaam, vriendelijk,iets opnieuw uitleggen was geen probleem,geduldig enz."

​

"Ik voelde me serieus genomen, gezien en gehoord. Heb dat als heel bijzonder ervaren"

​

"Luisteren, adviseren en prima halsmassage"

​

"Luistert zeer goed naar klacht, geeft heel goed uitleg , hoe je jezelf al kunt helpen , was zeer duidelijk en heeft heel goed geholpen tijdens mijn vakantie, perfect"

 

"Snel en duidelijk waar de behandeling op gericht moest zijn. En snel verholpen met zeer bruikbare tips en adviezen. Nogmaals dank."

 

"Rustige en fijne uitleg van zowel de te volgen stappen als de behandeling."

 

"Goede en duidelijke uitleg / begeleiding"

​

"Professionele houding, gaat uit van de behoeften van de patiënt. Bespreekt duidelijk wat er gedaan wordt en neemt de tijd. Goed bereikbaar en geen wachtlijst. Zeer tevreden!"

​

"Kundigheid, vriendelijkheid, prettig persoon"

 

"Goede en duidelijke uitleg / begeleiding"

​

"Rustige en fijne uitleg van zowel de te volgen stappen als de behandeling"

​

"Professionele houding, gaat uit van de behoeften van de patiënt. Bespreekt duidelijk wat er gedaan wordt en neemt de tijd. Goed bereikbaar en geen wachtlijst. Zeer tevreden!"

​

"Zeer goede behandeling gehad"

 

"Zeer goede manier van aanpak"

​

"Goede uitleg en oefeningen"

​

"Duidelijke uitleg, concrete aanpak, eenvoudige oefeningen"

​

"Goede humor en goed in relativeren en geruststellen en heel veel geduld"

​

"Ik heb er vertrouwen in, goede hulp, ga zo door!"

​

"Wat ik heel prettig vond, is dat het op de persoon gerichte behandeling is, dus niet volgens een schema dat bij een bepaalde klacht hoort. Dus behandeling op de persoon en niet alleen op de feitelijke klacht"

​

"Heel begripvol. Goed luisterend oor"

​

"Haar rust en uitleg"

​

"De tijd en geduld die zij toonde in mijn logopedische klachten. Plus de drive om mijn logopedische klachten volledig weg te krijgen"

​

"Logopedie en Voice Coaching N.J.A. van den Heuvel in Steyl is de beste praktijk in Limburg"

​

"Zij zijn perfect"

​

"Creativiteit"

​

"Heel gedreven in het vak en alles is bespreekbaar"

​

"Door kennis van zaken, door gevoel na behandeling, zij weet de plek te vinden waar de pijn is. En dat is kennis van zaken hebben. En dat is een compliment waard"

​

"Ze begrijpt me precies... luistert goed naar je. Goede tips. Erg fijn persoon"

​

"Ze is altijd vriendelijk, betrokken en aardig"

​

"Ervaren en vakbekwaam"

​

"Keep up the good work!"

​

"Ik ben ontzettend blij dat ik in april meteen bij de logopedie terecht kon en ze meteen wist wat het probleem was en hoe ermee om te gaan, en hierdoor een resultaat te bereiken, wat ik zelf nooit gedacht had te behalen"

​

"Weet goed waar ze mee bezig is, legt alles zeer goed uit"

​

"Manier van aanpak"

​

"Duidelijke uitleg, concrete aanpak, eenvoudige oefeningen"

​

"Professioneel, weten waar je mee bezig bent, gewoon goed!"

"Is altijd duidelijk en vriendelijk"

​

"Er wordt heel goed ingespeeld op wat je als individu nodig hebt"

​

"Haar vriendelijke houding en haar aandachtigheid waarmee ze luisterde naar mijn verhaal en ervaringen"

​

"Ik kan mijn logopediste een compliment geven,, ten eerste is ze lief voor de patiënt en doet ze haar best om de patiënt te helpen. Van mijn kant kan ik haar alleen maar bedanken! Mijn respect"

​

"Voor de goede zorgen"

​

"Rustig benaderen en uitleg"

​

"Professioneel, weten waar je mee bezig bent, gewoon goed!"

​

"Is altijd duidelijk en vriendelijk"

​

"Ik zou mijn logopedist een heel groot compliment willen geven. Ik heb nog nooit een betere ervaring gehad als bij haar, ze luistert heel geïnteresseerd en geeft supergoede uitleg. Ben nog nooit beter geholpen"

​

​

 

Bedankt voor uw tips voor verbeterpunten voor onze praktijk en het delen van uw gedachten:

​

"Het komt voor dat afspraken uitlopen, wat betekent dat je soms wat langer moet wachten. Dit is op zich niet erg omdat je weet dat er tijdens jouw afspraak ook ruim de tijd voor jou wordt genomen. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo begripvol is. Verder heb ik geen verbeter punten."

 

"Aanvangsttijden beginnen vaak 10-15 minuten later dan gepland"

​​

​"De ruimte is vrij koud"  -Bedankt voor de tip, de temperatuur kan ik helaas niet zelf regelen, dat doet de verhuurder Antares. Als ik het raam langer dichthoud, blijft het wel warmer, maar wordt het helaas ook bedompt. We zijn er met alle medehuurder van Medisch Centrum Steyl mee bezig om bij Antares een verbeterde klimaatbeheersing te krijgen.

​

"Ik zou het niet weten, was voor mij perfect"

​

"De gezamenlijke printer verplaatsen, dus uit de behandelkamer om storingen tijdens de behandeling te voorkomen"

​

"Aanvangstijden goed aanhouden"

​

"Enige verbeterpuntje is de continuïteit van behandeling, aangezien er maar 2 werkdagen zijn en er veel al vol zit is het als er een afspraak geannuleerd wordt pas veel later opnieuw plek. Vooral in het begin frustreerde het dat er soms weken tussen 2 behandelingen zaten. Terugkijkend heeft het zo moeten zijn en doet ze echt enorm haar best afspraken goed te plannen"

​

"Vaker liep de voorgaande afspraak wel eens uit. Daarna was er echter ook alle tijd voor mij en vond ik dat prima. Maar ik kan mij voorstellen, dat als je een druk schema hebt, dit minder prettig is"

​

"Een nieuw behandelbed dat omhoog en omlaag gaat"

​

"In principe geen directe kritiek op de logopedist of de praktijk zelf, maar ik blijf wel met bepaalde twijfels zitten of mijn problemen nog verholpen kunnen worden. Buiten de aandachtspunten van de logopedie heb ik geen alternatieve oorzaken van het probleem gehoord. Alhoewel me goed is uitgelegd dat het probleem (waarschijnlijk) alleen door logopedie is op te lossen, blijf ik daarover lichte twijfels hebben"

​

"Niets. Ik was heel tevreden"

​

​

​

Deze praktijk is, in navolging van onze contracten met alle zorgverzekeraars, aangesloten bij het PREM-onderzoeksbureau (Patiënt Reported Experience Measure) QDNA-ZorgDNA.

Na uw behandeling krijgt u per mail een anonieme vragenlijst over klanttevredenheid toegestuurd.

bottom of page